L'equip femení del CN Terrassa es desfà del cuer a domicili

L'equip de Xavi Pérez reprèn la competició amb una contundent victòria a Pamplona

Publicat el 16 de febrer de 2026 a les 13:03

Sense sorpreses en la represa del CN Terrassa de la lliga de Divisió d'Honor femenina de waterpolo. El conjunt que entrena Xavi Pérez no va tenir rival a la piscina del cuer, un Waterpolo Iruña que ha perdut els 12 partits que ha disputat fins ara. Les egarenques es van imposar sense problemes per un contundent marcador de 7 a 20. El marcador va ser gairebé un calc del 20-6 del primer partit de lliga entre egarenques i navarreses.

Aquest dimecres, el CN Terrassa rebrà el CN Mataró en partit corresponent a la tretzena jornada de lliga, que es disputarà a la piscina de l'Àrea Olímpica. Es tracta d'un duel vital per la tercera posició, ja que les maresmenques són terceres amb 31 punts i les egarenques quartes amb 27. 

El Natació va jugar a plaer durant la primera meitat a Pamplona. Es van imposar per 0 a 4 en el primer quart i per 0 a 5 en el segon. A la represa, el 0-9 que registrava l'electrònic ho deixava ja tot sentenciat. El Waterpolo Iruña, però, va saber maquillar el marcador al tercer acte amb un 6-5. Per si hi havia dubtes, les de Pérez van tancar el quart període amb un 1 a 6.

Fins a deu waterpolistes del CN Terrassa van anotar. Irene Casado va aconseguir sis dianes en aquest primer enfrontament de la segona volta del campionat.

Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google