Agraïment institucional pel “Let’s clean up” a Matadepera
El diploma, on s’agraeix “la participació per haver contribuït a mantenir net el nostre entorn”, va adreçat als col·lectius que hi van participar
ARA A PORTADA
-
-
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura Aketza Martín
-
-
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social" Aketza Martín
-
La sala d'operacions de Ses Majestats els Reis, al descobert: "És màgic, ideal pels infants" Arnau Fort
Publicat el 19 de setembre de 2024 a les 17:02
El director de l’Agència de Residus de Catalunya Isaac Peraire i Soler ha fet arribar un missatge d’agraïment per la campanya del “Let’s clean up Europe”, que va tenir lloc els passats 10, 11 i 12 de maig, i que enguany celebrava la seva onzena edició. La iniciativa consta d'unes jornades de conscienciació per mantenir els entorns naturals nets i lliures de deixalles i residus. Les zones escollides aquest any per netejar van ser el bosc de darrera del Passeig Matadepera, la riera, el bosc de les Farigoles, entorns de les Pedritxes i Can Torres.
El diploma, on s’agraeix “la participació per haver contribuït a mantenir net el nostre entorn”, va adreçat als col·lectius que hi van participar, que en aquesta ocasió van coordinar la Brigada d’Obres i la Fundació Patrimoni Natural (de la que tant ADF, GIAM, que també en formen part), i amb la col·laboració de les escoles Ginesta, AFA Ginesta, Torredemer, Institut de Matadepera i el Montcau-La Mola, així com també Hewlett Packard i l’Associació de Veïns de les Pedritxes. També es va afegir a la iniciativa Esquerra Republicana de Catalunya i Som-hi Matadepera.
Notícies recomenades
-
Matadepera
Les obres d'Octavi Intente omplen Matadepera en el 30è aniversari del Col·lectiu d'Art
-
Matadepera
Aprovats els pressupostos de Matadepera per a 2026: 18,7 milions d’euros
-
Matadepera
Queixes pels canvis en la línia de bus que connecta Terrassa i Matadepera
-
Matadepera
Mor l’artista matadeperenca Mercè Elias Freixas als 91 anys
-
Matadepera
Crema la xemeneia i el fals sostre d'una casa de Matadepera
-
Matadepera
S’arranja el carril lateral de la riera a Matadepera