Los asociados del Partit Demòcrata de Catalunya votan este fin de semana su primera dirección comarcal en el Vallès Occidental, un proceso electoral al que concurre una sola candidatura. La encabeza el rubinense Xavier Reinaldos, seguido de la concejal terrassense Meritxell Lluis y Gerard Bas, de Castellbisbal.
Reinaldos aspira a la presidencia comarcal rodeado de un equipo integrado por doce representantes territoriales.
En un comunicado hecho público ayer, la candidatura revela los tres puntos clave de su programa electoral, que anuncia un impulso de la coordinación entre los grupos municipales, de las dinámicas de participación y un incremento del número de asociados.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2016 a les 21:15
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa