No es tem per la seva vida, però va ser rescatada inconscient de l'interior d'un vehicle després de l'impacte. Tres persones van resultar ferides, una d'elles greu, en un aparatós accident de trànsit esdevingut el divendres al vespre a Ègara.
La col·lisió, entre dos vehicles, va ocórrer a les 9.10 del vespre en la confluència del carrer de Josep Tapiolas amb el de Sevilla. El sistema 112 i diversos particulars van alertar a la Policia Municipal.
Es van activar ambulàncies i efectius de Bombers, perquè una de les víctimes estava atrapada dins d'un cotxe; semblava en estat d'inconsciència, segons la policia. Hi havia dos ferits més, aquests de menor significació. Segons ha transcendit, la víctima de gravetat seguia ahir ingressada en un centre sanitari.
Altres quatre persones van patir lesions en altres tres accidents de trànsit ocorreguts al casc urbà de Terrassa dijous i divendres.
A les 5.25 de la tarda de dijous, va tenir lloc un accident al carrer de Sant Crispí, a l'alçada del carrer del Doctor Aymerich i Gilabertó, a Ca n'Anglada. Agents de la Policia Municipal van fer tasques de regulació del trànsit fins la retirada dels vehicles, la neteja de la via i el trasllat d'un dels conductors per una ambulància a l'Hospital de Terrassa.
Divendres, a les 8.10 del matí, agents locals van intervenir arran d'un accident que va tenir lloc a l'avinguda d'Àngel Sallent, a l'alçada del carrer d'Antoni Torrella, en el qual es van veure afectats quatre vehicles. Les conductores de dos dels cotxes van ser traslladades a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa en ambulància. Els agents van realitzar l'informe tècnic d'accident.
El mateix divendres, a les tres de la tarda, resultà ferida l'acompanyant que viatjava en un vehicle implicat en un accident a un aparcament comercial, a l'avinguda del Vallès, prop del carrer de Navarra. La víctima va ser evacuada en ambulància a Mútua.
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
09 de desembre de 2019 a
les 20:39
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta"
-
Terrassa
Aquestes són les colles que formen part de la cultura popular de Terrassa
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Miquel Sureda, professor de l'Eseiaat: “L’Artemis II ens permet recuperar la fascinació per l’espai”
-
Terrassa
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots"