El pas constant del transport públic i l'alta densitat de circulació han fet que el carrer del Nord sigui un dels vials de la ciutat que amb els anys ha patit una degradació estructural més alta, visible en el desgast de l'asfalt i els embornals. Dilluns van començar les obres de millora d'aquesta via, en un projecte que abasta des del carrer de la Mina fins a la rotonda del passeig del Vint-i-dos de Juliol. La intervenció consisteix en el trasllat i la posterior substitució dels embornals actuals que es troben al lateral de la calçada, per nous embornals que se situaran al centre de la mateixa i s'hauran de connectar al col·lector existent. Després es durà a terme la renovació de totes les capes del ferm. En la primera de les quatre fases, la iniciada dilluns, es canvien els embornals i es millora el paviment del carrer del Nord en el tram que va des de l'escola Airina fins a la cruïlla amb el carrer de La Mina. Està previst que aquesta fase de l'obra duri fins dilluns.
L'actuació implica el tall del carrer i el desviament del trànsit amb motiu dels treballs de millora del paviment asfàltic. El servei d'autobusos no se'n veu afectat.
Està previst que l'obra en les seves quatre fases duri fins al 28 de febrer, i que també inclogui millores en els carrers de la Societat, Sant Ignasi i Sant Valentí.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de gener de 2021 a les 20:39
Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu: Faktoria
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt aconsella: "Si vas a la platja, t'has de posar crema als llavis"
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès