El PSC proposa que el festival One Shot rebi suport econòmic
Cada any rep més de 1.300 films procedents de 99 països diferents
- Un expedient "urgent" per construir la nova residència de Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa Redacció
-
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
Publicat el
29 de setembre de 2022 a
les 20:04
El certamen de cinema One Shot -Terrassa City of Film ha celebrat tres edicions amb la participació cada any de més de 1.300 films procedents de 99 països diferents. Es tracta d’un festival impulsat per la Societat Coral Joventut Terrassenca (Coro Vell), que actualment no rep cap aportació econòmica de l’Ajuntament de Terrassa, denuncia el PSC.
La formació socialista porta avui al ple una proposta de resolució en la qual demana al govern que doni “el suport necessari econòmicament i estructural al certamen One Shot per garantir-ne la continuïtat i la seva major funció de projecció cultural” en el marc de la Terrassa Ciutat Creativa de Cinema Unesco.
“Aquesta és una proposta que va més enllà de la política –comenta el regidor socialista Amadeu Aguado–. Vol potenciar la projecció cultural de la ciutat. No té sentit que siguem Ciutat del Cinema Unesco i doni l’esquena a un certamen com aquest”.
El One Shot, que recull el testimoni del Concurs Pla Seqüència, “encaixa perfectament en la bastant social de la Unesco. És un festival molt popular i té l’avantatge que és internacional”.
Els socialistes esperen que l’executiu municipal trobi la via per donar suport econòmic al festival de cinema, que “en edicions anteriors va quedar fora dels ajuts econòmics del Terrassa Crea. Cal trobar alguna línia que permeti donar-li suport i potenciar-lo. Si haguéssim fet igual amb el Festival de Jazz no seria el certamen de prestigi que avui és”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada
-
Terrassa
Estudiants nocturns a la biblioteca per a preparar les PAU: “Al matí prefereixo dormir fins tard i allargar a les nits”
-
Terrassa
Poder anar a l'exterior tot i estar a la UCI: “Demà, si voleu, torno a sortir”