Més places d'aparcament per a motos a Terrassa
L'Ajuntament ha creat més de 25 reserves al carrer de Baldrich
- Presència local a la Superfinal de la Lliga Mundial de waterpolo
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
28 d’octubre de 2022 a
les 18:27
Actualitzat el
28 d’octubre de 2022 a les
18:51
El govern municipal condiciona places per a motocicletes i bicis sovint de manera progressiva després de detectar mancances o situacions conflictives per estacionaments indeguts. Aquest segon factor ha estat el determinant per a una de les darreres accions: la senyalització de 26 places per a motos al carrer de Baldrich, entre el de Sant Quirze i el de Sant Genís.
La intervenció, efectuada la setmana passada, ha estat més percebuda que d’altres pel caràcter cèntric del tram, per la quantitat de vehicles que hi circulen i per la proximitat de la comissaria de la Policia Nacional, ubicada en aquest trajecte.
L’acció ha afectat també la circulació de vehicles, perquè ha anat acompanyada d’un canvi de senyals horitzontals: l’Ajuntament ha pintat una línia groga des de la cantonada de Baldrich amb Sant Quirze, amb l’objectiu de propiciar que els vehicles se situïn més la dreta i no envaeixin el costat esquerre de la via, on estan situades les reserves noves per a motocicletes. Aquest tram més estret és d’uns 20 metres de longitud.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta"
-
Terrassa
Aquestes són les colles que formen part de la cultura popular de Terrassa
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Miquel Sureda, professor de l'Eseiaat: “L’Artemis II ens permet recuperar la fascinació per l’espai”
-
Terrassa
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots"