Més places d'aparcament per a motos a Terrassa
L'Ajuntament ha creat més de 25 reserves al carrer de Baldrich
- Presència local a la Superfinal de la Lliga Mundial de waterpolo
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 28 d’octubre de 2022 a les 18:27
Actualitzat el 28 d’octubre de 2022 a les 18:51
El govern municipal condiciona places per a motocicletes i bicis sovint de manera progressiva després de detectar mancances o situacions conflictives per estacionaments indeguts. Aquest segon factor ha estat el determinant per a una de les darreres accions: la senyalització de 26 places per a motos al carrer de Baldrich, entre el de Sant Quirze i el de Sant Genís.
La intervenció, efectuada la setmana passada, ha estat més percebuda que d’altres pel caràcter cèntric del tram, per la quantitat de vehicles que hi circulen i per la proximitat de la comissaria de la Policia Nacional, ubicada en aquest trajecte.
L’acció ha afectat també la circulació de vehicles, perquè ha anat acompanyada d’un canvi de senyals horitzontals: l’Ajuntament ha pintat una línia groga des de la cantonada de Baldrich amb Sant Quirze, amb l’objectiu de propiciar que els vehicles se situïn més la dreta i no envaeixin el costat esquerre de la via, on estan situades les reserves noves per a motocicletes. Aquest tram més estret és d’uns 20 metres de longitud.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Càritas Terrassa rep el suport de la Fundació ”la Caixa” per impulsar un projecte per a joves vulnerables
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa la formació de professionals d’Atenció Primària amb un curs d’actualització
-
Terrassa
Terrassa reformula les bases per a subvencions: més agilitat i criteris ètics des del gener
-
Terrassa
19.000 euros per a cinc estudiants del Campus Terrassa
-
Terrassa
La UPC planteja ara una Medicina compartida
-
Terrassa
El fred fa desplomar termòmetres