Dos intervencions de bombers per inundacions a Terrassa
Incidències a l'avinguda de l'Abat Marcet i el Centre
- Torna el Calendari d’Advent “Per Nadal, cada dia un regal” de Terrassa Centre
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 28 de novembre de 2022 a les 12:10
Unitats de bombers van intervenir aquest cap de setmana passat en dos habitatges de Terrassa per acabar amb sengles inundacions domèstiques.
El primer avís va arribar als serveis d'emergències a les 12.29 hores de diumenge des de l'avinguda de l'Abat Marcet. Una dotació de Bombers de la Generalitat va treballar-hi en el domicili durant una hora i mitja per trobar l'origen de la fuita i comprovar els desperfectes. No hi havia danys estructurals en l'edifici.
La següent incidència amb intervenció del cos d'emergències es va produir el mateix diumenge, a les 18.10 hores, al carrer de l'Aurora, al Centre, entre el carrer de Topete i el del Cementiri Vell. La fuita estava controlada quan van arribar els bombers, que, no obstant això, van aillar el punt de sortida d'aigua i els endolls més propers.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Govern encarrega a l'IRTA auditar les instal·lacions i revisar els protocols dels centres que treballen amb el virus
-
Terrassa
Recuperem el Karmel veu la "confirmació" de les seves denúncies en la resolució d'Educació
-
Terrassa
Més asfalt nou a Terrassa: ara als carrers de Navas de Tolosa i Mare de Déu de l'Esperança
-
Terrassa
Les urgències es comencen a col·lapsar per la grip: pacients esperen fins a 72 hores per un llit a l'Hospital de Terrassa
-
Terrassa
Assalt violent al castell dels Records de Les Fonts: van lligar dues persones durant una hora
-
Terrassa
Mor Mario Pena, expresident dels Castellers de Terrassa