- Cel mig cobert i temperatures una mica més baixes
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de febrer de 2023 a
les 08:10
Actualitzat el
22 de febrer de 2023 a les
10:06
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dimecres, a la C-58 sentit nord hi ha retencions del quilòmetre 7 al 3,5, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud n'hi ha del quilòmetre 9 al 14, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A l'AP-7 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 146 al 149, a Barberà del Vallès, cap a Girona. En sentit sud ho és del quilòmetre 154 al 152, a Sant Cugat, i del 147 al 145, a Barberà del Vallès, cap a Martorell.
A la B-30 sentit sud el trànsit és dens del quilòmetre 10 a l'11, a Barberà del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58.
A la C-59 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 10 al 13, a Palau-solità i Plegamans, cap a Barcelona.
Pel que fa als autobusos urbans de Terrassa, fins al 24 de febrer queda anul·lada la parada Llac Vallparadís de la línia L4. Hi ha una parada provisional uns metres més endavant, també al c/Agricultura.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l'R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l'operador.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Qui va ser el religiós consagrat a la seva congregació?
-
Terrassa
Anna Murià i Romaní: “Escriure no només és posar i ordenar paraules”
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la tempesta