Fidel Catalán deixa de ser rector a Terrassa
Continua com a vicari general, però Catalán deixa de ser rector a les parròquies de Sant Valentí i el Sant Esperit de Terrassa

- El CN Terrassa rep dimarts a les 13.30 l'Echeyde
ARA A PORTADA

- Alejandro García
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 18 de setembre de 2023 a les 19:43
Actualitzat el 18 de setembre de 2023 a les 19:47
El passat diumenge 17 de setembre Fidel Català va celebrar la Missa d’Acció de Gràcies a les parròquies de Sant Valentí i el Sant Esperit de Terrassa pels anys que ha servit a la comunitat dels feligresos. Fins ara, Català exercia com a vicari general al Bisbat de Terrassa des de l’any 2020 i, a més, era rector en Sant Valentí i Sant Esperit. A causa de les dificultats per atendre degudament ambdós serveis, deixarà de ser rector a Terrassa per atendre de dilluns a divendres la vicaria general del Bisbat.
Fidel Catalán ha estat rector de la parròquia del Sant Esperit i Catedral de Terrassa entre els anys 2006 i 2023. A més, ha exercit com a administrador parroquial de Sant Valentí els darrers 14 anys. A partir d’ara, Català exercirà el càrrec de vicari general entre setmana. Tot i això, aquest no serà l’únic servei que atendrà. Ha estat nomenat administrador parroquial de Sant Genís de l’Ametlla del Vallès, on hi serà els caps de setmana.
El càrrec com a rector a Sant Esperit i Sant Valentí l’ocuparà el prevere de la Diòcesi de Terrassa Carles Cahuana, que va ser secretari general i canceller del Bisbat entre els anys 2015 i 2020, substituint en el càrrec a Fidel Catalán. Els darrers tres anys ha estat rector de les parròquies de la Santíssima Trinitat i Mare de Déu de Gràcia de Sabadell. També ha estat servint en altres parròquies com Sant Esteve de Granollers o Sant Pere d’Octavià, també conegut com el monestir de Sant Cugat. A més, Cahuana continuarà sent l’encarregat d’oficiar ‘La Missa’ de La 2 cada diumenge. No li suposarà un problema combinar-ho amb la seva tasca com a rector, ja que al Sant Esperit i Sant Valentí compten amb un total de quatre capellans i un diaca.
Notícies recomenades
-
Terrassa La intel·ligància artificial al servei del Tercer Sector de Terrassa
-
Terrassa Què és el diari de terrassa per a tu?
-
Terrassa Conveni entre LaFACT i la Cecot a Terrassa
-
Terrassa La Seu d'Egara: un conjunt únic amb aspiració internacional
-
Terrassa Terrassa fomenta les comunitats amb energia solar
-
Terrassa Terrassa mostra el seu compromís contra els discursos d’odi