L’Ajuntament lliura 11 beques als millors expedients acadèmics
Els complements de les beques de pràctiques i estudis a l'estranger Erasmus+ de la UE s'atorguen a l'alumnat de Cicles Formatius de Grau Superior de Formació Professional
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2024 a
les 15:16
L’Ajuntament de Terrassa ha lliurat a 11 alumnes els complements de les beques de pràctiques i estudis a l'estranger Erasmus+ per a alumnat de Cicles Formatius de Grau Superior de Formació Professional, un ajut municipal que complementa la beca atorgada per la Unió Europea (UE). En l'acte han estat presents el tinent d’alcalde de Promoció Econòmica i Educació, Joan Salvador, i portaveus dels Grups Municipals. Javier Lacarcel, cap del Servei d'Orientació i Acció Educativa de l’Ajuntament de Terrassa, ha lliurat els diplomes als alumnes escollits.
"Alumnes de diferents instituts de la ciutat demostreu la vostra voluntat d'aspirar a una formació de qualitat a través de cicles formatius tan diversos i interessants com són el comerç internacional, la integració social o el desenvolupament d'aplicacions multiplataforma i són cicles que mostren la diversitat d'educació que Terrassa podrà oferir al món laboral", ha expressat el tinent d'alcalde de Promoció Econòmica i Educació, Joan Salvador, que ha felicitat també els centres d'ensenyament, professorat i famílies que han acompanyat als alumnes en el camí formatiu com a estudiants.
Les beques Erasmus+ les atorga la UE per facilitar la mobilitat internacional de l'alumnat d'estudis universitaris i de Formació Professional. Però la dotació econòmica per als cicles formatius de grau superior és sensiblement inferior a la dels cicles de grau mitjà i, sovint, resulta insuficient per a part de l'alumnat, que acaba per renunciar-hi. Per a aquest motiu, un any més l'Ajuntament de Terrassa ha lliurat a 11 alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de Formació Professional de l'Institut Montserrat Roig, Institut de Terrassa i l'Institut Nicolau Copèrnic ajudes de 300 euros a cadascun per a realitzar estades de formació a altres països i fomentar la mobilitat internacional com a "una gran oportunitat per a millorar la seva formació".
Notícies recomenades
-
Terrassa
Un fugitiu atrapat a Terrassa després de robar un camió a Granollers
-
Terrassa
Alerta groga per forts vents a Terrassa
-
Terrassa
Queviures Ubach, botiga centenària: "Aquí, a Ca n'Aurell, som com una família"
-
Terrassa
VÍDEO | Un porc senglar fa un volt per Terrassa i recorre mitja ciutat
-
Terrassa
Tot el que has de saber sobre el canvi d'hora i els seus efectes
-
Terrassa Un apunyalament deixa una persona ferida greu a l'avinguda de Béjar a Terrassa