El suïcidi i la resistència física a alta muntanya, al 20è cicle "El cinema i la mort"
Terrassa
Organitzat per Funerària de Terrassa, tota la recaptació de les entrades es destinarà a la distribució social d’aliments d’El Rebost
- El suïcidi i la resistència física a alta muntanya, al 20è cicle "El cinema i la mort"
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
30 d’abril de 2024 a
les 11:40
El cicle "El cinema i la mort" de Funerària de Terrassa arriba a la 20a edició i ho fa amb alguns canvis en el format respecte a anys anteriors. En aquesta ocasió el cicle es concentra en dues dates, 30 d’abril i 13 de maig, en les que es farà la projecció d’un film, seguida d’un col·loqui amb un convidat amb qui es tractarà un tema relacionat amb la pèrdua, el dol o la mort.
La pel·lícula seleccionada per a aquest dimarts, 30 d’abril, és "L’indomable Will Hunting". El testimoni de vida d’un dels actors protagonistes d’aquesta pel·lícula, Robin Williams, mort per suïcidi l’any 2014, serà el punt de partida del col·loqui posterior: una xerrada sobre “El dol per suïcidi”, a càrrec del psicòleg Xavier Savin, director d’Atenció Psicològica i Formació de la Fundación Salud y Persona.
La segona cita del cicle serà el 13 de maig, amb la projecció de la pel·lícula “Everest”, que relata l’experiència de dos alpinistes experts que lideren expedicions a l’Everest i com una terrible tempesta de neu posa a prova la seva resistència física en una lluita èpica per sobreviure. El fotògraf i alpinista terrassenc Jordi Canyameres serà l’encarregat del col·loqui posterior i compartirà la seva “Experiència de vida extrema a l’Himàlaia”, viscuda amb el company d’expedició Quico Dalmases l’any 1989 en l’ascensió al Dhaulagiri.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2017/09/24/jordi-canyameres-diuen-els-alpinistes-som-uns-suicides-valorem-molt-vida/
Les dues sessions del cicle s’iniciaran a les 18 hores al Cinema Catalunya i les entrades estaran disponibles al mateix cinema, mitja hora abans del començament de la projecció. Cada entrada té un cost simbòlic de 2 euros. Funerària destinarà íntegrament la recaptació per la venda de les entrades al Centre de distribució Social d’Aliments El Rebost.
Funerària de Terrassa ofereix el cicle “El cinema i la mort” des de l’any 2003 amb l’objectiu d’ajudar a normalitzar l’acceptació i el tractament de la mort i apropar-nos a un tema que, culturalment, és sovint encara tabú en la societat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa