Terrassa ven un altre segon premi de la Loteria Nacional
Aquest cop ha estat en una administració de l’avinguda de Béjar
- Terrassa ven un altre segon premi de la Loteria Nacional
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 28 de juny de 2024 a les 08:01
Terrassa ha tornat a ser agraciada en un sorteig de la Loteria Nacional. En la rifa celebrada aquest dijous, 27 de juny, el segon premi ha recaigut en el número 51620, molt repartit per tota la geografia estatal.
Entre els diversos llocs on s’ha venut hi ha el punt de venda número 12.725 de Terrassa, situat a l’avinguda Béjar 182, Local 7. Es tracta de l’administració número 22.
El premi és de 60.000 euros el número i 6.000 euros el dècim.
El mateix segon premi també ha estat consignat a Finestrat (Alacant), Oviedo i Tudela Veguin (Astúries), Sant Jordi de Ses Salines (Illes Balears), Las Palmas de Gran Canària, Organyà (Lleida), Madrid, Alcantarilla, Las Torres de Cotillas i Totana (Múrcia), Tudela (Navarra), Marchena (Sevilla) i Valladolid.
El primer premi del sorteig, dotat amb 30.006 euros el dècim, ha estat per al número 33212 i també ha estat molt repartit.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El record de la lluita antifranquista: "Lluitar per la nostra realitat era la palanca per molestar al règim"
-
Terrassa
Avançar-se al Nadal, estalviar i omplir congeladors: "Tot puja, hi ha massa gent i moltes presses"
-
Terrassa
L'ordenança de convivència i el 26F, al debat de portaveus
-
Terrassa
Andreu Buenafuente para l'emissió de "Futuro Imperfecto": "Haig de parar una mica per recuperar-me"
-
Terrassa
Noves promocions i un mestre de referència: la FOOT distingeix David P. Piñero en una graduació multitudinària
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres