Nadal: més llum, música i tions gegants
Terrassa
Un "Nadal Fantàstic" és el lema de la nova campanya nadalenca
- Nadal: més llum, música i tions gegants
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
-
-
Terrassa La riuada del 1962, ara amb noms i cognoms: "La voluntat és dignificar cada víctima i reparar a les famílies" Joan Muñoz
-
Terrassa Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te” Arnau Fort
Publicat el
19 de novembre de 2024 a
les 19:26
Actualitzat el
20 de novembre de 2024 a les
12:14
Terrassa es prepara per gaudir d’un “Nadal Fantàstic”. És el lema de la campanya organitzada per l’Ajuntament, que combina les tradicions nadalenques - el pessebre, el quinto, els pastorets, el Xiu Xiu i l’arribada de Ses Majestats-, amb novetats que descobrirem segons avanci el calendari. Ja sabem que la ciutat estrenarà tobogan gegant, un "mapping" al Castell Cartoixa i el Concert Som València.
Aquest Nadal Terrassa ha d’omplir els carrers com mai i l’Ajuntament de Terrassa convida a sumar-se a la festa amb un “Nadal Fantàstic”. El govern va anunciar que la de 2024 seria una edició amb novetats i amb segell propi, un projecte que es concreta en una aposta per la tradició nadalenca i el patrimoni cultural, amb un paquet de novetats.
Les festes començaran com cada any amb la tradicional encesa de llums i la inauguració del Pessebre al raval de Montserrat, el dia 30 de novembre. Serà el moment de gaudir de la primera sorpresa de les festes, un espectacle amb dos personatges “únics i peculiars, propis de Terrassa”, avancen.
Com cada any, hi haurà exposició de pessebres a la Catedral del Sant Esperit, Fira de Santa Llúcia fins a Nadal a la plaça Vella i Fira d’Artesans fins a Reis.
Durant aquestes setmanes, la ciutat s’omplirà de llum, espectacles, nadales, i activitats pensades pels grans i pels més petits.
A banda de l’enllumenat de carrers (1.313 punts de llum, 400 més), s’instal·laran nou elements lluminosos 3D, altres peces a terra i estructures de llum amb el nom de Terrassa.
L’activitat “Fem cagar el Tió” també torna aquest any per Nadal amb la novetat de quatre tions gegants que els més petits podran transitar per dins. Els infants podran participar en els tallers, faran cagar el tió i podran entrar a dins a recollir el regal. El calendari passejarà els tions pels carrers de la Rutlla, el centre Cívic Montserrat Roig, el Mercat de Sant Pere, la plaça del Roc Blanc, la de Can Roca i la del Primer de Maig.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Doble cita per a Minyons de Terrassa: visiten Calella i preparen grans castells per la Mercè
-
Terrassa
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: "Ens van insultar pel simple fet de cantar en català"
-
Terrassa
El PP proposa incorporar pistoles Taser a la Policia Municipal de Terrassa
-
Terrassa
Les Arenes i Sant Llorenç tindran una nova zona de lliure circulació de gossos
-
Terrassa
Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home a Terrassa: Apunten a una baralla entre sensesostres
-
Terrassa
La Festa Major de Torre-Sana provocarà afectacions al servei de bus L3