L'expresident del Palau de la Música Fèlix Millet i l'extresorer de CDC Daniel Osàcar van ingressar ahir dijous de forma voluntària a la presó barcelonina de Brians-2, on estan a la infermeria, per complir la seva condemna per l'espoli de la institució cultural.
L'últim d'entrar a la presó, poc abans que expirés el termini per fer-ho de forma voluntària que l'Audiència de Barcelona va fixar per ahir dijous, va estar Millet, que va arribar en ambulància al centre penitenciari, a Sant Esteve Sesrovires (Baix Llobregat), poc abans de les 19.00 hores, per a complir la seva condemna de nou anys i vuit mesos.
Des de dilluns passat està ingressat en aquesta presó Jordi Montull, la mà dreta de Millet al Palau de la Música i que en el seu cas va ser condemnat a set anys i mig de presó per l'espoli d'aquesta institució cultural, bastió de la burgesia catalana.
Poc abans que ingressés Millet va acudir a la mateixa presó l'extresorer de CDC Daniel Osàcar, condemnat a tres anys i mig, en el seu cas per acordar amb els saquejadors confessos el pagament de mossegades de la constructora Ferrovial, a través del Palau, a canvi de beneficiar-la en l'adjudicació d'obres públiques en l'etapa de govern de Jordi Pujol.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2020 a les 11:27
Notícies recomenades
-
Comarca Tallada la C-16 a l'alçada de Vacarisses per un cotxe bolcat a la carretera
-
Comarca La cultura popular pren els carrers de Rubí amb els Tocs de Sant Roc
-
Comarca Més verd a Can Trias i al nucli urbà de Viladecavalls
-
Comarca Declaren els docents denunciats per l’exdirectora d’un institut a Rubí
-
Comarca Allau de peticions presumptament irregulars per empadronar-se a Sant Cugat durant l'agost
-
Comarca Sant Cugat celebra la 19a Setmana de la Gent Gran