Catalunya ha superat les últimes hores la xifra de 100.000 casos positius de COVID-19, des de l'inici de la pandèmia fa uns cinc mesos, segons les dades facilitades pel Departament de Salut a través de la seva nova pàgina web sobre l'evolució d'aquesta malaltia.
Respecte a les últimes hores, Salut ha notificat 1.243 casos més a Catalunya, de manera que el total de persones contagiades puja a 100.668, i sis morts més. El total de persones mortes per aquesta malaltia i les seves conseqüències sumen 12.751 a Catalunya, de les quals 6.995 han mort en un hospital o centre sociosanitari, 4.118 en una residència geriàtrica, 814 en un domicili i 824 no han estat classificats per falta d'informació.
Les dades de persones ingressades indiquen que aquest dilluns hi ha un total de 603 ingressats, 171 més que ahir diumenge. També han augmentat lleugerament les persones que eren a les unitats de cures intensives (UCI), que han passat de 100 a 105 avui.
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
50 anys acostant la cultura a l’escola: “Cap infant hauria de quedar-se sense anar al teatre” Arnau Fort
Publicat el
03 d’agost de 2020 a
les 10:42
Notícies recomenades
-
Comarca
Castellbisbal tria un nou model de recollida de residus
-
Comarca
Viladecavalls tindrà els dos primers gegants
-
Comarca
L'experiència immersiva “El batec del temps” arriba a Rubí
-
Comarca
Obres de millora als talussos de la via del tren a Viladecavalls
-
Comarca
Mor el motorista accidentat a Rubí el Dilluns de Pasqua
-
Comarca
El CST i la Fundació Barça impulsen la teràpia assistida amb gossos