El risc de rebrot de Covid a Catalunya segueix pujant incontrolat i s'ha situat en 180,13, onze punts més que ahir, mentre que també creix en 1.788 el nombre de nous positius diagnosticats i augmenta el nombre de pacients ingressats a 672, (41 més que divendres) dels quals 134 estan a l'UCI (tres més que fa dos dies).
Segons les dades actualitzades avui dilluns pel departament de Salut, en les últimes 24 hores no s'ha notificat cap nou mort, el que deixa en 12.954 el nombre de morts des de l'inici de la pandèmia a finals de febrer.
Pel que fa a l'índex EPG, que mesura el creixement potencial del virus, a Catalunya no deixa de créixer i s'ha situat en 180,13, la xifra més alta de les últimes setmanes, onze punts més que ahir i sempre en la franja de risc alta -per sobre de 100-.
L'augment de casos està comportant també un creixement gradual dels ingressos als hospitals de Catalunya on ahir hi havia 672 pacients amb Covid (41 més que divendres), dels quals 134 estan a l'UCI (tres més que fa dos dies).
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’agost de 2020 a les 11:43
Notícies recomenades
-
Comarca Reparen l’esvoranc al torrent de Sant Martí, a Viladecavalls
-
Comarca Projecte per a l’edifici abandonat de Can Costa, a Castellbisbal
-
Comarca Un nou radar mòbil a Castellbisbal
-
Comarca Les muses tornen a la façana del Casino de Rubí
-
Comarca Avisos per SMS en cas d’avaries d’aigua a Viladecavalls
-
Comarca L’art es trasllada a l’interior de 19 empreses de Castellbisbal