SOS Racisme ha denunciat l'existència d'un "racisme estructural" en l'àmbit de l'habitatge a Catalunya, en representar les actituds racistes en l'accés a l'habitatge un 21 per cent del total dels casos de discriminació en l'accés a drets socials quantificats per l'entitat el 2019.
En aquest sentit, SOS racisme alerta que el 55 per cent del racisme entre particulars té lloc dins de l'esfera veïnal.
En un comunicat, l'entitat alerta que, malgrat que la Llei 18/2007 del dret a l'habitatge a Catalunya estableix que les administracions han de "promoure l'eradicació de qualsevol discriminació en l'exercici del dret a l'habitatge", l'Administració no garanteix aquest dret a les víctimes del racisme.
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
50 anys acostant la cultura a l’escola: “Cap infant hauria de quedar-se sense anar al teatre” Arnau Fort
Publicat el
22 d’octubre de 2020 a
les 11:38
Notícies recomenades
-
Comarca
Castellbisbal tria un nou model de recollida de residus
-
Comarca
Viladecavalls tindrà els dos primers gegants
-
Comarca
L'experiència immersiva “El batec del temps” arriba a Rubí
-
Comarca
Obres de millora als talussos de la via del tren a Viladecavalls
-
Comarca
Mor el motorista accidentat a Rubí el Dilluns de Pasqua
-
Comarca
El CST i la Fundació Barça impulsen la teràpia assistida amb gossos