Els indicadors epidèmics segueixen millorant a poc a poc a Catalunya, on la velocitat de contagi s'ha estabilitzat en una Rt de 0,78, s'han diagnosticat 1.281 nous contagis en les últimes 24 hores i s'han notificat 82 morts més per Covid, mentre es redueix a poc a poc el nombre de pacients hospitalitzats.
Segons les dades epidemiològiques actualitzades aquest dimarts pel Departament de Salut, el nombre de persones hospitalitzades per Covid ascendeix avui a 2.018, un total de 99 menys que ahir, de les quals 509 són a les unitats de cures intensives, cinc menys que el dia abans.
El risc de rebrot del coronavirus (EPG), índex de creixement potencial de l'epidèmia, segueix descendint i s'ha situat en 273 punts -vint menys que ahir-, lluny del màxim de 1.046 punts que es va assolir el 23 d'octubre, tot i que aquest indicador encara assenyala un perill extrem ja que a partir de 100 es considera un risc alt.
Segons Salut, el nombre total d'infectats confirmats amb tota mena de proves des de l'inici de l'epidèmia és de 332.693, dels quals 1.281 han estat diagnosticats en les últimes 24 hores.
ARA A PORTADA
-
-
El Vapor de Prodis, seleccionat al Premi d'Arquitectura Contemporània de la UE - Mies van der Rohe 2026 Arnau Fort
-
VÍDEO | “Quin fàstic, no es pot ni caminar”: la Font Vella continua enganxifosa tres dies després de la cavalcada de Reis Joan Muñoz
-
-
VÍDEO | Ensurt al barri de Sant Pere Nord per un incendi elèctric que no arriba a desenvolupar-se Joan Muñoz
Publicat el 24 de novembre de 2020 a les 10:55
Notícies recomenades
-
Comarca
Un nou radar mòbil a Viladecavalls per controlar la velocitat
-
Comarca
Obres per fer un nou pas de vianants a Rubí
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat veu “viable” la integració de Bellaterra
-
Comarca
FGC programa visites a l’Espai Expositiu de la Cotxera de Rubí
-
Comarca
Un jove, amb família a Sant Cugat, una de les víctimes mortals de l’incendi a Suïssa
-
Comarca
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal