El Govern de la Generalitat ha destinat 16.695.834 d'euros extra per cobrir el dèficit de les vuit universitats públiques catalanes a causa de la disminució d'ingressos i a l'augment de despeses derivat de la crisi de la Covid-19.
L'import procedeix del fons de contingència de la conselleria d'Empresa i Coneixement, de la qual depèn la Secretaria d'Universitats de la Generalitat, segons ha informat la secretaria.
L'import se suma a la injecció de 20 milions d'euros que el Govern va destinar el passat mes d'octubre a les universitats perquè poguessin fer front a les despeses extraordinàries generades per la Covid-19.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de desembre de 2020 a
les 12:06
Notícies recomenades
-
Comarca
Incendi al pati d’un habitatge a Castellbisbal
-
Comarca
Russell Crowe ja participa en el polèmic rodatge en un espai natural de Sant Cugat
-
Comarca
Llum verda a 15 habitatges protegits i un nou parc a l’entorn de can Cabassa
-
Comarca
Ferrocarrils durant tota la nit per les Festes Majors de Sant Cugat i Rubí
-
Comarca
La piscina del Complex Esportiu de Valldoreix, tancada per legionel·la
-
Comarca
El Consell Comarcal avança més de 3 milions d’euros per accelerar les obres de Mercavallès