La Guàrdia Urbana de Barcelona intensifica a partir d'avui els controls sobre l'ús de vehicles de mobilitat personal, com a patinets elèctrics, "segways" o "trixis", que tenen prohibit, entre altres coses, circular per les voreres i circular amb dues persones. L'import de les sancions per incomplir les infraccions anirà de 100 a 500 euros.
El passat 2 de gener va entrar en vigor la normativa estatal establerta per la Direcció General de Trànsit, que s'ha inspirat en l'ordenança de Barcelona, i el Consistori ha fet una adaptació de les noves regles establertes per l'organisme.
Segons aquesta nova normativa, cap vehicle elèctric de mobilitat personal pot circular per les voreres ni en zones exclusivament per als vianants o pels carrils centrals de la calçada; cap vehicle d'aquest tipus pot superar els 25 quilòmetres per hora -fins ara el límit de velocitat estava fixat en 30 km/h- ni portar a més d'una persona.
ARA A PORTADA
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al gener, l’última demolició de l’esponjament a Ca n'Anglada Laura Massallé
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al març, menys arbres a la ciutat pel canvi climàtic i la sequera Javier Llamas
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: a l'abril, el Club Egara es proclama campió de la Copa de la Reina Javier Llamas
Publicat el 18 de gener de 2021 a les 11:21
Notícies recomenades
-
Comarca
La mala combustió d'una estufa posa en perill la vida d'una família a Castellbisbal
-
Comarca
Rubí celebrarà el Cap d’Any amb música i espectacle
-
Comarca
La taxa de residus i l’IBI s’encareixen a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses aprova el reglament del Pack Jove
-
Comarca
Medalla d’Honor a l’Associació de Propietaris i Veïns de Valldoreix
-
Comarca
Vacarisses recupera el Parc de Nadal