Helicòpter amb #GRAE i metge @semgencat i 1 vhe #bomberscat s'han desplaçat tb a la zona de Can Torres, camí de la Tartana de Matadepera (avís 16.55h) per rescatar 1 persona indisposada en una zona de difícil accés. Traslladada a aeroport Sabadell per fer trànsfer amb @semgencat pic.twitter.com/d6B2655mGf
— Bombers (@bomberscat) November 17, 2021
Rescat amb helicòpter a la zona de Can Torres
Una dona estava indisposada i va necessitar l’ajuda del GRAE de Bombers

- Cel serè i temperatures lleugerament més baixes
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de novembre de 2021 a les 08:33
Actualitzat el 18 de novembre de 2021 a les 13:56
Una dona va haver de ser rescatada amb un helicòpter dels Bombers aquest dimecres a l'entorn natural de Matadepera. Estava indisposada i en una zona de difícil accés. Per això, va caldre la intervenció del GRAE (Grup d'Actuacions Especials de Bombers).
Es trobava a la zona d'accés a la Masia de Can Torres, al camí de la Font de la Tartana. L'avís es va rebre a les 16.55 hores i a més de l'helicòpter, s'hi va desplaçar un metge del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) i un vehicle terrestre de Bombers.
La dona va ser traslladada en helicòpter fins a l'aeroport de Sabadell, perquè després una ambulància del SEM la portés a un centre hospitalari.
Notícies recomenades
-
Comarca Queixes per la reserva d’entrades de Festa Major a Rubí
-
Comarca La plantilla de RDM rebutja la proposta de l’empresa
-
Comarca La Fira del Tomàquet Mandó, a Sant Cugat, s’amplia
-
Comarca Tanques de protecció a les vies del tren al seu pas per Viladecavalls
-
Comarca Demanen doblar la freqüència de trens de la línia R8
-
Comarca Compromís contra la segregació escolar