Castellbisbal celebra la seva festa gran
Fins dimarts vinent, el poble viurà tota mena d’activitats
- Les millors vacances... Per un territori de foc i de gel
ARA A PORTADA
-
Preparen una app per denunciar casos de "bullying" de forma ràpida i anònima: “L’assetjament no s’atura ni un dia” Arnau Fort
-
La Mola estrena la nova Sala Mirador: el cim del Vallès completa la seva transformació Marc Béjar Permanyer
-
El camió de “La meva farmàcia, la meva salut” fa parada a Terrassa per promoure la prevenció i el benestar Joan Muñoz
-
-
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 16 d’agost de 2024 a les 17:17
El senyor Aigua i la senyora Llum, conjuntament amb el veïnat de Dalt i de Baix, donen aquest divendres el tret de sortida a la Festa Major de l’Aigua i la Llum 2024. Les activitats s’allargaran fins al dimarts 20 d’agost.
Durant aquest cap de setmana es concentraran els actes centrals de la Festa Major. L’activitat començarà a les 10 hores amb l’Ofici dels Tres Toms. Continuarà a les 12 amb el campionat de bitlles i el concurs de Tastavins. A les 14, arrossada de Festa Major. A les 18 hores tindrà lloc la Cursa dels Lents, una particular prova ciclista en la qual el guanyador és el darrer a travessar la meta. A les 20 hores, cantada d’havaneres amb el grup Barcarola. I quan sigui fosc, a les 22 hores, s’iniciarà l’Empaitafoc, amb diverses colles convidades i el tradicional ball a la plaça de l’Església amb el grup A Kontrakorrent. A les 3.45 de la matinada engegarà el Tractor Trànsit Sound System.
Notícies recomenades
-
Comarca
El Pi d’en Xandri de Sant Cugat ja té un bessó digital
-
Comarca
L'Ajuntament de Rubí acorda la clausura de l'abocador de Can Canyadell amb l'empresa que el gestiona
-
Comarca
Vicki Bernadet, filla predilecta de Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Els terrenys de Can Sant Joan on es vol construir 3.000 habitatges estan qualificats com a zona verda
-
Comarca
Vuit noms de dona per a espais a Rubí
-
Comarca
Nou sistema de recollida de residus a Sant Cugat