“Un matrimoni de Boston” i “Els bons”, al Teatre-Auditori de Sant Cugat
L'equipament cultural presenta la segona part de la temporada

- Castellbisbal ofereix 16.000 vals de compra
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2024 a les 19:39
La segona part de la temporada del Teatre-Auditori Sant Cugat del Vallès comptarà amb una proposta diversa en què hi destaquen la comèdia “Un matrimoni de Boston”, de David Mamet i amb Emma Vilarasau, i “Els bons”, dirigida i protagonitzada per Ramon Madaula amb Jordi Boixaderas.
Fins al mes de juny també s’han programat muntatges com “Dones de ràdio”, de Cristina Clemente i amb Àngels Gonyalons, Sara Espígul i Sara Diego, i “Love Love Love”, de Mike Bartlett, amb Laia Marull, David Selvas, Clara de Ramon i Marc Bosch.
L’equipament vallesà també programa “L’aranya”, una producció del TNC amb Paula Malia i Jordi Vidal, i "L’imperatiu categòric”, de Victoria Szpunberg, del Teatre Lliure, amb Àgata Roca i Xavi Sáez. El Teatre-Auditori també apropa la proposta de La Perla 29 “Tots Ocells”, de Wadji Mouawad, dirigida per Oriol Broggi, i “Altsasu”, de la Dramàtica Errante.
Notícies recomenades
-
Comarca La cultura popular, pilar de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca Moda Re- obre una nova botiga a Rubí
-
Comarca Detingut per cinc robatoris dins de vehicles a Sant Cugat
-
Comarca Risc al talús del Torrent del Frare
-
Comarca Canvi de sentit a dos carrers del centre de Sant Cugat
-
Comarca L’Orquestra Simfònica de Sant Cugat estrena diverses composicions de Conxita Badia