Rubí bonificarà les aportacions a la deixalleria mòbil
Comarca
La ciutadania pot obtenir fins al 20% de reducció
- Rubí bonificarà les aportacions a la deixalleria mòbil
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
29 de gener de 2025 a
les 17:13
Actualitzat el
29 de gener de 2025 a les
17:16
El ple de l’Ajuntament de Rubí ha aprovat l’ordenança fiscal que regula la taxa per a la prestació del servei de recollida i transport de residus municipals. Tal com recull el text, les persones que viuen a Rubí i fan ús de la deixalleria de Cova Solera –i ara també de la deixalleria mòbil–, tenen dret a reduccions de la taxa de recollida i transport de residus.
Aquestes reduccions s’apliquen en funció del nombre de vegades l’any que visitin aquestes instal·lacions, i sempre que mostrin el carnet de serveis mediambientals associat al seu habitatge i aportin els residus corresponents –només s’aplicaran reduccions de la taxa per les aportacions dels residus que no es poden llençar als contenidors de paper i cartró, vidre, envasos, matèria orgànica o resta ubicats a la via pública–. Els veïns es poden bonificar fins a un 20% de la taxa en funció de les aportacions que facin durant l’any.
Per aconseguir el carnet de serveis mediambientals associat a l’habitatge, cal dirigir-se a qualsevol deixalleria de la ciutat –Cova Solera o mòbils– i comunicar al personal l’adreça del domicili a la qual s’associarà el carnet, així com un correu electrònic.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat nega un augment de la taxa de residus
-
Comarca
Adjudicades les obres del túnel de Rubí
-
Comarca
Un home ferit en un incendi forestal entre Castellbisbal i Rubí
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses