La Policia Municipal de Terrassa continua treballant per garantir el compliment de les mesures adoptades amb l'entrada en vigor de l'estat d'alarma. Les denuncies augmenten cada dia. La Policia Municipal va denunciar dimecres a 86 persones .D'aquesta xifra, un total de 59 persones van ser denunciades arreu de la ciutat, per incompliment del decret d'estat d'alarma per estar passejant per la via pública sense causa que justifiqués la seva presència, o bé per estar a la via pública assegudes en bancs, reunides a les places o jugant a futbol.
Fins a cinc persones més van ser denunciades per estar passejant per la zona boscosa del terme municipal de Terrassa, a l'Anella Verda, al voltant de la Torre Mossèn Homs i la zona de Torrebonica.
Unes altres vuit persones van ser denunciades en diverses actuacions policials per circular més d'una persona en un vehicle, sense causa justificada, incomplint així el decret d'estat d'alarma.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2020 a les 12:13
Notícies recomenades
-
Terrassa
Salut recomana l'ús de la mascareta al transport públic: "L'epidèmia de la grip serà una mica més llarga"
-
Terrassa
Seguretat i model de creixement, al debat de l’estat de la ciutat
-
Terrassa
Terrassa agilitza els tràmits per a les beques d’estiu
-
Terrassa
La Fundació Manuel Lao, vint anys de resposta àgil al costat dels que ajuden
-
Terrassa
Apunten a que Marc Ribas deixarà de presentar el Joc de Cartes i ell ho desmenteix: "No hem parlat res"
-
Terrassa
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència”