La seva actuació al cicle d'estiu "Jazz a la fresca" de l'any 2018 va ser el descobriment, per al públic terrassenc, de Milena Casada, que puja a l'escenari amb un instrument no massa habitual en el món del jazz com és el fiscorn. Casado torna avui a Terrassa per oferir, a les vuit del vespre, a la Nova Jazz Cava, un repertori format gairebé exclusivament per composicions pròpies. Les toca amb Manel Fortià (contrabaix) i Ramon Prats (bateria).
Graduada per la prestigiosa Berklee College of Music, Milena Casada ha actuat a clubs de Nova York de tanta upa com el Blue Note, el Dizzy's o el Smalls Jazz, i també a festivals nord-americans de jazz com els de Monterrey , Washington DC o Toronto (Canadà).. D'altra banda ha actuat amb artistes com Terri Lyne Carrington, Kenny Werner, John Patitucci, Kris Davis, Melissa Aldana, Ben Street, George Garzone o Francisco Mela.
Les entrades pel seu concert tenen un preu de dotze euros.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2021 a les 20:26
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Set sèries “made in” Terrassa que pots veure a plataformes
-
Cultura i Espectacles “Caipirinyes és una emoció: la d’estiu, gresca i ganes de festa. Però tenim uns límits morals clars”
-
Cultura i Espectacles 25 anys pintant la vida amb colors
-
Cultura i Espectacles Terrassa a la pantalla
-
Cultura i Espectacles Emiliana, la gata que travessa oceans
-
Cultura i Espectacles Terrassencs per llegir aquest estiu