Un terrassenc a les corts electròniques del Sónar
El terrassenc Juanjo Fernández presenta entre dijous i dissabte el seu projecte “Laser-Boxes: Figures-Freqüencies” a l’àrea professional del Sónar (a la Fira Barcelona de Montjuïc), en un dels festivals de música electrònica més importants del sud d’Europa. Enguany, el Sónar sona terrassenc.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2023 a les 19:13
Abans que el festival Primavera Sound eclosionés des de Barcelona com el festival europeu de l’indie, atraient per igual “expats” o erasmus... Abans que grup en català com Manel oferissin una banda sonora a la generació de la crisi del 2008... Una mica abans, fins i tot... Allà es troba el Sónar, quan encara ni encetàvem el nou mil·lenni i els carrers del Raval de Barcelona s’omplien abans de Sant Joan de colles amb la visera i ulleres de sol que els permetés amagar la manca d’hores de son.
Eren les nostres ratapinyades, les que van estrenar el festival sonar l’any 1994 a remolc de la Barcelona olímpica. I amb el pas dels anys, van donar una pàtina de glamour a una escena estereotipada en les drogues de disseny.
El Sonar hi va fer molt, com a festival de referència al sud d’Europea. I la música va arribar de la mà de les noves tecnologies. No només volíem ballar de nit, també amb el vermut electrònic (Sónar de dia) i fer contactes entre professionals del sector (Project Area).
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Latent, el festival que omple Terrassa de nou disseny
-
Cultura i Espectacles
Jazz barrejat amb formatge a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Aquests són els premiats dels concursos de decoració i maquillatge terrorífic de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Premi Músic de l'Any de Terrassa per a Vert
-
Cultura i Espectacles
La festa de la literatura de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Adele canta a Terrassa de la mà de Geni Ferreiro