La Montañesa, escull per un San Cristóbal que busca el “play-off”
Kevin i Sanku es perdran el partit de diumenge al municipal de Nou Barris per sanció, mentre que Ion Vázquez és dubte

- La Montañesa, escull per un San Cristóbal que busca el “play-off”
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 11 de març de 2023 a les 12:29
Actualitzat el 10 de març de 2023 a les 17:37
Només falten set jornades per acabar la lliga i el San Cristóbal té a tocar les places de “play-off”. De fet, si guanya diumenge a les 12 hores davant de la Montañesa al municipal de Nou Barris li prendrà al conjunt barceloní la cinquena posició i li treurà tres punts. El duel es preveu dur i equilibrat. Ambdós equips van empatar a un gol a la primera volta a Ca n’Anglada. Arriben amb dinàmiques semblants.
Els barcelonins acumulen un empat, una victòria i dues derrotes en les quatre darreres jornades, mentre que els parroquials han sumat dues derrotes i dues victòries. Estan empatats a 38 punts i afronten el tram final de la lliga amb l’innegociable objectiu d’acabar entre els cinc primers i lluitar per l’ascens a la Segona Federació.
“La Montañesa serà un rival duríssim. És el partit més complicat dels set que ens queden i ens hi juguem molt. Haurem d’estar molt atents”. Parla Dani Andreu, l’entrenador d’un San Cristóbal que buscarà els tres punts en un camp especialment incòmode, per les seves reduïdes dimensions i per l’efervescència dels seus aficionats. “Guanyar allí és molt complicat. La seva gent anima molt i ells surten molt forts. Caldrà estar atents durant la primera mitja hora. Ja ens va passar a casa”, comenta Andreu, que preveu un matx amb molt futbol directe, poques ocasions i un marcador ajustat. “El partit es decidirà a les àrees”, diu.
Notícies recomenades
-
Esports Dani Olmo parla clar: “Al Barça han de jugar els millors"
-
Esports Raúl Perez torna al San Cristóbal i Héctor Parrado renova
-
Esports Eivissa, la primera estació de la lliga per al Terrassa FC
-
Esports Arriba al Terrassa FC el centrecampista Josemi
-
Esports Una selecció amb deu terrassencs es concentra a Terrassa del 14 al 18 de juliol
-
Esports Ja es poden votar els finalistes de les lligues de hockey 2024-2025