El Club Egara, campió de Catalunya femení de hockey sala
Esports
L'equip que entrena Joan Vidal ha derrotat per 3 gols a 1 el Júnior de Sant Cugat a la final disputada al pavelló de Can Jofresa
- Acompanyar des de l’empatia: l’aposta renovadora de la Funerària de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2025 a
les 20:15
Actualitzat el
26 de gener de 2025 a les
20:19
El conjunt femení del Club Egara s'ha imposat per 3 gols a 1 al pavelló de Can Jofresa al Júnior de Sant Cugat en la final del Campionat de Catalunya de hockey sala i s'ha proclamat brillantment campió. El conjunt que prepara Joan Vidal s'ha mostrat superior a l'equip dirigit pel terrassenc Litus Ullés, que s'ha avançat en el marcador, ha vist com les terrassenques remuntaven el matx.
Després d'uns minuts d'incertesa, la jugadora santcugatenca Gabriela Pérez ha aprofitat el primer penal-córner del seu equip per inaugurar el marcador quan faltaven només 28 segons per tancar el primer quart.
També de penal-córner ha empatat el Club Egara. Ha estat al minut 14, gràcies a un llançament de Marta Grau. Dominava l'Egara i al minut 18, Laia Insenser ha establert el 2 a 1.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”
-
Esports
Tampoc hi haurà hockey de la Divisió d'Honor aquest diumenge
-
Esports
La Cursa Fanny Sallés – Cursa de les Dones de Terrassa també queda suspesa
-
Esports
La Federació Catalana de Futbol suspèn la jornada per l'alerta vermella meteorològica
-
Esports
El CD Terrassa no pot badar dissabte amb el Carpesa