La licitació d'obra pública va sumar 16.824 milions d'euros entre els passats mesos de gener i novembre, la qual cosa suposa un increment del 16,7% respecte a l'exercici anterior, segons dades de la patronal de constructores i concessionàries Seopan. La promoció de projectes per part de les diferents administracions conclourà així l'exercici amb un volum d'uns 18.300 milions en cas que al desembre es mantingui el mateix ritme de licitació.
D'aquesta forma, l'obra pública encadenarà tres exercicis consecutius de creixement i aconseguirà el seu import inversor màxim de l'última dècada, des de 2010, quan ja en plena crisi, però encara previ a les retallades de 2011, es van llançar obres per 26.209 milions.
La licitació de projectes públics aconsegueix aquest màxim i aquests augments malgrat la situació d'interinitat del Govern central, que a més tampoc ha comptat amb Pressupostos per a 2019, i de les eleccions autonòmiques i locals al maig.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2019 a les 19:31
Notícies recomenades
-
Diners
El futur dels àrids reciclats, a debat a Terrassa
-
Diners
De residu a recurs: Cirsa dona una nova vida als naips dels seus casinos
-
Diners
Condemnen Francesc Rubiralta a pagar 7 milions a Celsa per remuneracions excessives
-
Diners
De KH7 a Gebro Pharma: la intel·ligència artificial redefineix vendes, producció i gestió
-
Diners
L'Autcat reclama una reforma integral del treball autònom
-
Diners
Èxit dels tallers d’aparadorisme de la Cambra de Terrassa: 42 comerciants hi participen