
- Estamp se suma al Pacte Mundial de l’ONU
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2022 a les 07:03
Actualitzat el 01 de juny de 2022 a les 18:03
Estamp, empresa terrassenca dedicada al disseny, el desenvolupament i la fabricació de components i sistemes basats en l’estampació metàl·lica aplicats a l’aïllament tèrmic i acústic en el sector de l’automoció, reforça el seu compromís amb la gestió responsable adherint-se com a soci signant del Pacte Mundial de les Nacions Unides, la iniciativa de l’ONU que lidera la sostenibilitat corporativa al món, amb la participació de més de 16.000 empreses de 160 països.
El pacte es basa en 10 principis sobre drets humans, normes laborals, medi ambient i lluita contra la corrupció, a partir dels quals es desenvolupen els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) com a part de l’Agenda 2030, en la qual s’estableix un pla per assolir els objectius en 15 anys.
Estamp incorpora aquests principis a la seva política i estratègia corporativa, comprometent-se a contribuir a tots els ODS.
Notícies recomenades
-
Diners Borses: màxima exposició al risc
-
Diners Hannun adquireix l’empresa Qhands Design per 1 euro
-
Diners Les borses i l’estagflació
-
Diners El BBVA recorre al Tribunal Suprem les condicions del govern espanyol a l’opa sobre el Banc Sabadell
-
Diners L'IPC puja a Catalunya el juliol un 2,3%
-
Diners El BBVA decideix mantenir l'opa al Sabadell malgrat la venda de TSB i el macrodividend extraordinari