Servei conjunt per resoldre consultes empresarials
L'Ajuntament de Terrassa, la Cecot i la Cambra de Comerç posen en marxa el projecte "Business confidence", adreçat a pimes i autònoms de Terrassa i altres municipis petits de la demarcació
- La 3a Vacavolta de Vacarisses va recórrer 310 quilòmetres
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 11 d’octubre de 2022 a les 07:19
Actualitzat el 11 d’octubre de 2022 a les 12:40
L’Ajuntament de Terrassa, a través de Terrassa Innovació, la Cecot i la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa uneixen esforços per resoldre les consultes de les empreses del territori. L’administració municipal i les dues entitats empresarials ofereixen un servei conjunt de consultes especialitzades per a empreses de Terrassa i altres municipis de la seva demarcació com Matadepera, Rellinars, Ullastrell, Vacarisses i Viladecavalls.
Es tracta del programa Business Confidence (o confiança empresarial), que té el propòsit d’apropar l’administració local i altres entitats de suport al teixit empresarial a les empreses del territori. Més especialment, s’adreça a pimes i empreses individuals per generar confiança i facilitar l’accés a recursos i informació especialitzada.
Els àmbits de consulta estan oberts i poden ser molt diversos en funció de les necessitats de les empreses, però inclouen, entre d’altres, convocatòries de subvencions, línies de finançament empresarial, gestió de la innovació, transformació digital, màrqueting i vendes, propietat intel·lectual, certificacions, internacionalització i patents i marques.
Notícies recomenades
-
Diners
Les matriculacions de vehicles creixen un 10,76% a Terrassa el 2025 impulsades pels electrificats
-
Diners
Terrassa tanca el 2025 amb 566 aturats menys que un any abans
-
Diners
Del control del Bizum a les noves deduccions: claus fiscals del 2026
-
Diners
Cap al 2026
-
Diners
Leitat impulsa la innovació a la vallesana Coniex a través de la fabricació additiva
-
Diners
Torrella firma una planta clau per a la mobilitat elèctrica