Babau Barcelona factura 440.000 euros, un 12,8% més
L'empresa terrassenca es prepara per vendre físicament a Polònia i Estònia

- Babau Barcelona factura 440.000 euros, un 12,8% més
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 14 de març de 2023 a les 13:06
Actualitzat el 14 de març de 2023 a les 13:34
Babau Barcelona, empresa egarenca que dissenya i confecciona bosses majoritàriament amb material reciclat i amb la particularitat d’incorporar llum interior, ha tancat l'any 2022 amb una facturació de 440.000 euros, un 12,8% més que l'any anterior.
La marca ha venut, des dels seus inicis l'any 2009, més de 45.000 bosses i motxilles a tot el món, tant a l'Estat espanyol com a països com a França, Bèlgica i fins i tot Xilè, tot i que el seu mercat principal segueix sent l'espanyol. De cara a aquest 2023, la firma vol potenciar les seves vendes internacionals i fer el salt a altres països de la Unió Europea com Polònia i Estònia, entre altres, on preveu que els seus productes estiguin presents físicament en comerços.
Les bosses de Babau Barcelona estan elaborades amb diversos materials sostenibles i reciclats. De fet, fins ara, han reciclat més de 5 tones de material, com el cautxú de càmeres d'aire de pneumàtics, lones de camió i cinturons d'automòbils, entre altres.
Notícies recomenades
-
Diners Leitat porta la tecnologia al mar per combatre els microplàstics durant la Copa del Rei de Vela
-
Diners Comertia s’adhereix a la Cecot
-
Diners Viena augmenta les vendes fins als 90,3 milions d'euros el 2024
-
Diners El BBVA eleva el benefici un 9%, fins als 5.447 milions el primer semestre
-
Diners Fluidra guanya 136 milions d’euros fins al juny, un 21,4% més
-
Diners La construcció impulsa l'augment d'empreses i treballadors a Terrassa