El CLSE de Terrassa, el centre que ha iniciat més mentories en el programa Mentoring
El Centre Local de Serveis a les Empreses (CLSE) de l'Ajuntament de Terrassa ha començat set mentories el segon trimestre, ha captat nou empreses i mentors i ha salvaguardat vuit llocs de treball
- Detenen un home a Terrassa per atemptar contra dos agents de la policia
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 03 d’agost de 2023 a les 17:23
El de l’Ajuntament de Terrassa és el Centre Local de Serveis a les Empreses (CLSE) que ha iniciat més mentories el segon trimestre de l’any dins de Mentoring, programa impulsat per la Diputació de Barcelona i la Fundació Autoocupació que ofereix acompanyament personalitzat i gratuït per al col·lectiu de petites empreses i microempreses (mentorats), que reben el suport de persones, empresàries i directives, amb experiència (mentors) que comparteixen amb ells el seu coneixement. Amb set mentories noves, Terrassa se situa al capdavant d’un rànquing en què l’Hospitalet de Llobregat i Castelldefels ocupen la segona i la tercera posició, amb sis i cinc noves relacions, respectivament.
A més, el de Terrassa és el segon CLSE amb major nombre d’empreses noves i mentors nous. N’ha sumat nou (una empresa i vuit mentors), de manera que només el supera, tot i que a força distància, el CLSE de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, amb set empreses noves i nou mentors nous (16 en total).
Pel que fa al nombre de llocs de treball salvaguardats Terrassa és quarta, amb vuit. Qui lidera aquesta llista és el CLSE del Consell Comarcal del Maresme, amb dotze; seguit del CLSE de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, amb deu, i el de l’Ajuntament de Cornellà del Llobregat, amb nou.
Arreu de la demarcació de Barcelona, el segon trimestre del 2023, 66 empreses i microempreses noves i 25 mentors nous van participar en el programa Mentoring, mentre que en el mateix període del 2022 van ser 45 i 15, respectivament, el que suposa un augment important.
Entre l’abril i el juny d’enguany es van iniciar 55 noves relacions de mentoria, per les 27 dels mateixos mesos de l’any passat. Gràcies també al programa, gairebé una norantena de llocs de treball (86) van ser salvaguardats el segon trimestre d’enguany, 17 més que en el mateix període del 2022.
Un dels motius que podria explicar l’increment és que enguany han participat en aquest procés d’acompanyament personalitzat un total de 38 Centres Locals de Serveis a les Empreses de la província de Barcelona, mentre que el segon trimestre del 2022 n’hi van participar 27.
Notícies recomenades
-
Diners
De KH7 a Gebro Pharma: la intel·ligència artificial redefineix vendes, producció i gestió
-
Diners
L'Autcat reclama una reforma integral del treball autònom
-
Diners
Èxit dels tallers d’aparadorisme de la Cambra de Terrassa: 42 comerciants hi participen
-
Diners
La Cecot reclama un pacte de país per accelerar la transició energètica sense posar en risc la competitivitat
-
Diners
Fluidra notifica a la CNMC la compra del 27% del fabricant de robots Aiper
-
Diners
Cirsa compra un 50% del Gran Casino de la Mamounia de Marraqueix