La gimnasta terrassenca Clàudia Villalba, del Club Gimnàstic Terrassa, va aconseguir la medalla de bronze en la final de salt dels Campionats de la Mediterrània COMEGYM. Villalba va participar en aquest campionat, que es va celebrar a la ciutat italiana de Cagliari, com a component de la selecció espanyola júnior.
En la primera jornada de la competició, va obtenir plaça a les finals de terra, salt i barra. En les finals, Clàudia Villalba va pujar al podi com a tercera classificada en la final de salt. A més, es va quedar a només una dècima de la medalla en terra, especialitat en la qual va finalitzar en la quarta posició. En el concurs general, la gimnasta egarenca va finalitzar en la desena posició, després de sumar 13.400 punts en salt, 9.5'00 en paral·leles, 11.466 en barra i 11.933 en terra. Per equips, la selecció espanyola femenina va finalitzar en la cinquena posició i Clàudia Villalba va ser la gimnasta més destacada.
Aquesta competició internacional aplega competidors tant en gimnàstica artística femenina i masculina com en rítmica. La delegació espanyola va aconseguir un total de 8 medalles.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’octubre de 2019 a les 20:37
Notícies recomenades
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any