La selecció masculina d'Espanya ja coneix el calendari de la segona edició de la FIH Pro League, competició que començarà al mes de gener i que enguany contempla algunes novetats. Per una banda, la presència de la selecció de la Índia és el canvi més destacat en l'àmbit esportiu. Per l'altra, el calendari contempla que el doble enfrontament d'anada i tornada es jugarà en un mateix terreny de joc d'una de les dues seleccions. A l'edició de 2021, els dos partits es jugaran en el país de l'equip que ha jugat com a visitant a l'edició del 2020.
Espanya jugarà els dies 24 i 25 de gener contra Alemanya per obrir el campionat. Els dies 31 de gener i 1 de febrer tindrà Holanda com a rival. Els quatre partits es jugaran a València.
Al mes de febrer, Espanya jugarà fora. Els dies 7 i 8 a Buenos Aires contra Argentina. I el 15 i 16 a Christchurch amb Nova Zelanda. Al mes de març, Austràlia serà el rival els dies 14 i 15 a València. I al maig, el 15 i el 17, la selecció visitarà Anvers per jugar amb Bèlgica. El penúltim rival serà Gran Bretanya, a Londres, el 24 i 25 de maig. Per acabar el 13 i 14 de juny a València contra Índia.
ARA A PORTADA
-
MAPA | Quin és el nivell socioeconòmic del teu veí: la zona de Terrassa més rica duplica el valor de la més pobra Laura Massallé
-
Sàmper veu urgent "desburocratitzar" per desencallar polígons com Palau Sud - Can Guitard Pilar Màrquez
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
A Terrassa hi ha 229 persones sense llar: "Correm el risc de perdre la sensibilitat” Joan Muñoz | Arnau Fort
-
Publicat el
12 de novembre de 2019 a
les 21:16
Notícies recomenades
-
Esports
Les seleccions de hockey ja tenen rivals per al Mundial
-
Esports
Golejades del Vallès i l’Egara 1935 a la lliga de Divisió d'Honor "B"
-
Esports
Victòria agònica dels Reds contra el cuer
-
Esports
Maria Ruiz, tercera millor catalana de la Marató de Barcelona
-
Esports
Set medalles més per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya Open de Sabadell
-
Esports
Victòries d'Atlètic i Egara i empat del CD Terrassa a la lliga femenina