Victòries d'Atlètic i Egara i empat del CD Terrassa a la lliga femenina

Les del Pla del Bonaire i les de Can Salas segueixen en zona de "play-off" i les de les Pedritxes segueixen sense guanyar i són penúltimes

Publicat el 15 de març de 2026 a les 19:18

La dotzena jornada de la lliga de Divisió d'Honor femenina de hockey ha ofert dues victòries per la mínima i un empat sense gols. Al Josep Marquès, un penal-córner transformat per l'argentina Julia Gomes a l'inici del tercer quart ha significat un valuós triomf per a l'Atlètic davant d'un dels aspirants al títol, el Sanse Complutense.

El Club Egara, que diumenge passat va caure a casa amb el Sanse Complutense, ha sabut refer-se i ha guanyat per 0 a 1 a les Canàries contra el Taburiente gràcies a una diana de Mireia Herrero al minut 44.

El CD Terrassa, per la seva banda, no ha pogut passar de l'empat a zero a Santander davant d'un Sardinero que lluita també per evitar el descens. Les d'Stefi Piris continuen penúltimes a un sol punt del cuer, el Castelldefels.