El Matadepera 88 va empatar a un gol a Can Salas davant de l'Atlètic en un partit en què la majoria d'ocasions es van concentrar en el darrer quart. Precisament els dos gols van arribar en els tres minuts finals. Carles Puig va posar per davant el conjunt de Can Salas, però en el penúltim minut de joc, l'olímpic Albert Sala va empatar a un. Una setmana més, el Matadepera 88 es manté líder, ara amb un sol punt més que Egara 1935, Diagonal i Barça.
Atlètic, 1
Pons, López, Amorós, Carles Puig, Alavedra, Marc Castelló, Galí, Vizcaíno, Domènech, Soriano, Solà, Margarit, Albert Puig, Roset, San José i Puigcernau.
Matadepera 88, 1
Sans, Tapiolas, Clavell, Riba, Sala, Puigantell, Vila, Borda, Gibert, Ortega, Ferré, Marimón, Tapiolas, Badia, Font i Pujade.
Àrbitres. J. Morini i W. J. Nicoluk.
Gols. 1-0, minut 68, Carles Puig; 1-1, minut 69, Albert Sala.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2020 a les 20:58
Notícies recomenades
-
Esports Doble duel contra Bèlgica a Anvers
-
Esports Mario Domingo, el setè fitxatge del Terrassa FC
-
Esports Acte de cloenda de la lliga de hockey +
-
Esports La italiana Sara Cordovani, nova incorporació del CN Terrassa
-
Esports Or per a Marc Andrey Pérez i Guillem Ramos al Campionat d'Espanya de parapoomsae
-
Esports “Al hockey alemany tot està molt ben planificat”