Després de tres jornades essent el cuer del grup "A" de la Segona Catalana, una victòria de gran mèrit davant del GEiEG gironí ha permès l'Handbol Terrassa "B" abandonar aquesta posició i situar-se penúltim. Es tracta de la tercera victòria en quinze jornades per a un Handbol Terrassa que segueix buscant la millor manera d'escapar del descens de categoria. Davant del GEiEG, al descans manava ja de sis (16-10). L'avantatge es va anar ampliant a la segona meitat i el conjunt terrassenc va acabar guanyant de sis gols.
h. terrassa "B", 32
Munné, Ortín (1), Raya (3), Ortiz (5), Millán (6), Comellas (3), Romero (1), Cantón (1), Mora, Muntal (4), Fernández del Viso, Del Pozo, Martínez (5) i González (3).
geieg, 26
Palomino, Márquez (1), Sallent (4), Galvany (4), Eusebio (8), Bañeras, Aymerich, Anglada (4), Morales (1) i El Harouni (4).
Àrbitres. Van dirigir el partit els col·legiats Xavier Vegas Egea i Rubén Gómez Martín.
Parcials cada 5 minuts. 2-4, 4-4, 9-5, 12-6, 14-8, 16-10, descans, 20-12, 24-12, 25-19, 27-22, 30-25, 32-26.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de febrer de 2020 a
les 20:52
Notícies recomenades
-
Esports
Tres equips terrassencs jugaran la “final-four” a Madrid
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre