En partit ajornat de la divuitena jornada, el Jabac es va imposar per 1 a 3 a Sant Cugat i es manté en quarta posició, encara que ara a només quatre punts del líder, Les Fonts.
PB Sant Cugat, 1
Barazas, Xavier Castelló, Joan Castelló, Pérez, Hidalgo, Melul, Vilanova, Tort, Costa, Kaestner i Minguet, inicial, Sánchez, Villegas, Sariñena, Levy, Urue i Palomar.
Jabac, 3
Martínez, Jiménez, Llargués, Pérez, Almirall, Morales, Munné, Carmona, Moral, Cabello i Juárez, equip inicial, Miranda, Marsà, Ruiz i Borrego.
Àrbitre. Jordi Torres Luque.
Gols. 0-1, m. 12, Roger Munné; 0-2, m. 35, Daniel Morales; 1-2, m. 55, Eduard Pérez; 1-3, m. 60, Ángel Cabello.
ARA A PORTADA
-
Sàmper veu urgent "desburocratitzar" per desencallar polígons com Palau Sud - Can Guitard Pilar Màrquez
-
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
A Terrassa hi ha 229 persones sense llar: "Correm el risc de perdre la sensibilitat” Joan Muñoz | Arnau Fort
-
Publicat el
06 de març de 2020 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Esports
Les seleccions de hockey ja tenen rivals per al Mundial
-
Esports
Golejades del Vallès i l’Egara 1935 a la lliga de Divisió d'Honor "B"
-
Esports
Victòria agònica dels Reds contra el cuer
-
Esports
Maria Ruiz, tercera millor catalana de la Marató de Barcelona
-
Esports
Set medalles més per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya Open de Sabadell
-
Esports
Victòries d'Atlètic i Egara i empat del CD Terrassa a la lliga femenina