L'Handbol Terrassa va obtenir la tercera victòria consecutiva i ja s'ha situat en una prometedora setena posició a la Lliga. Els egarencs van superar un rival de la zona baixa amb autoritat a Can Jofresa en un partit en el qual va destacar Jairo Gómez, autor de 14 gols. El jugador del conjunt egarenc es va lesionar en els darrers instants del matx.
L'Handbol Terrassa va protagonitzar un partit molt complet. En el tram final del primer temps va obtenir una interessant renda que li va permetre arribar al descans amb un clar 17-11. A la segona part, va saber gestionar el marcador.
Handbol Terrassa, 33
R. Guil, M. López (6), Navarro (1), Negra, Encinas (1), Ferrer (3), Riera, J. Guil (3), Martínez (2), Gómez (14), C. López, Subirana (1), Serrano, Molina (1), Hoyos i García (1).
Handbol Banyoles, 26
Sillah (1), Gratacós (1), Alemán (7), Milla (6), Vidal (3), Masmiquel, Portas (1), Casadevall (1), Masó (3), A. Gratacós, Congost (1), Ferenc (1), Saiz (1), Iglesias i Massot.
Àrbitres. Núria Giró i Ona Comino.
Parcials. 2-2, 6-5, 9-7, 13-9, 14-11, 17-11, descans, 19-13, 23-15, 25-17, 28-22, 31-24, 33-28.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2020 a les 21:07
Notícies recomenades
-
Esports El Vallès goleja el cuer i segueix colíder
-
Esports El Sant Pere assalta l’Àrea Olímpica en el derbi
-
Esports Un Cros en què tothom se sentirà còmode
-
Esports Vuit podis per al BMX Terrassa al Campionat de Catalunya de pumptrack
-
Esports "Dedico la victòria a la meva mare, que va morir de càncer"
-
Esports El CN Terrassa s'enfrontarà a dos equips croats i al Duisburg alemany a la fase de grups de l'Eurocup