Els jugadors del Club Natació Terrassa Xavi Dalmases i Albert Domínguez van proclamar-se campions absoluts de Catalunya de frontennis en la modalitat olímpica per parelles en la fase final de la competició celebrada a les instal·lacions de Bac de Roda de Barcelona.
La dupla egarenca va imposar-se en la gran final a la parella del Club Frontennis Igualada formada per Marc Esteve i Adrià Cano per un resultat de 15 a 12 i 15 a 11. Abans, en semifinals, Dalmases i Domínguez ja s'havien desfet de la dupla del Club Frontennis Abrera integrada per José Juan Cuesta i Sergi Solanas, en aquest cas en tres sets, per uns resultats de 15 a 9, 11 a 15 i 10 a 7.
El club terrassenc va comptar amb una altra parella en la fase final d'aquest Campionat de Catalunya absolut de frontennis olímpic. La parella integrada per Dani López i Vicenç Sellarès va quedar eliminada a la ronda de semifinals contra la dupla igualadina per un marcador de 15 a 11 i 15 a 13.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2021 a les 21:11
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"