Adrián Santos, cinquè en els 200 esquena a Canet-en-Roussillon
Esports
La prova forma part del prestigiós circuit Mare Nostrum de natació
- El Vapor de Ca L’Izard de la Rasa compleix 100 anys
ARA A PORTADA
-
Terrassa A la venda Can Minguet, la casa amb forma de masia en plena ciutat: "És una llàstima que es perdi" Pilar Màrquez
-
Terrassa Com serà el canvi d'hora aquest cap de setmana: dormirem una hora més o una menys? Joan Muñoz
-
-
-
Terrassa Un comerç de cosmètica capil·lar ocuparà l'històric local de Joies Martí Forrellat al raval de Montserrat Joan Muñoz
Publicat el
04 de juny de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
03 de juny de 2021 a les
17:31
El nedador del CN Terrassa Adrián Santos va obtenir una meritòria cinquena posició en 200 metres esquena en el Meeting Internacional de Canet-en-Roussillon, prova inclosa en el prestigiós circuit Mare Nostrum. Santos va aturar el crono en 2’07”37 en una cursa en què es va imposar el colombià Omar Pinzón amb 2’02”79. El nedador local va rebaixar notablement el temps que havia assolit en les sèries, 2’13”76, que l’havia situat setè. Santos va disputar les altres dues distàncies d’esquena del programa, en les quals va classificar-se per a la final “B”. En els 50 metres va acabar desè amb 26”84. En les sèries, havia estat vuitè amb 26”57, el mateix crono que va establir Nicolás García, fet que va obligar a disputar una cursa de desempat. García va ser més ràpid (25”66) que Santos (26”15) i va obtenir la darrera plaça per a la final. El nedador del CN Terrassa va ser onzè en els 100 esquena amb 57”93, tot millorant els 58”70 de les sèries.
El club va comptar amb dos representants més en la cita francesa, Miguel Durán i Ferran Siré, que, com Santos, van competir com a integrants de la selecció catalana. L’extremeny va ser novè als 400 lliure amb 4’00”87 i 24è als 100 lliure amb 52”75. El reusenc va acabar desè en 200 papallona (2’07”48). Siré va ser també divuitena als 400 lliure (4’05”45).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un gol de l'egarenc Álex López impulsa el Terrassa FC a les places de "play-off"
-
Esports
Terrassa acollirà la sortida d'una etapa de la Volta a Catalunya
-
Esports
Gran oportunitat del Terrassa FC per escalar a la part alta
-
Esports
L’Egara 1935 s’endú el derbi amb el Rimas
-
Esports
El Cycling Day es tanca amb pèrdues i demana ajuda a l'Ajuntament
-
Esports
L'Atlètic jugarà els vuitens de final de l'EHL femenina davant del Railway Union irlandès