Vuitè lloc català del CN Terrassa femení de waterpolo
Les egarenques es van veure penalitzades per la derrota en primera ronda contra el Sant Andreu

- La selecció cadet de waterpolo, a quarts de final
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2021 a les 11:32
L’equip juvenil femení de waterpolo del Club Natació Terrassa va classificar-se en la vuitena posició en el Campionat de Catalunya que va celebrar-se el cap de setmana passat a les instal·lacions del CN Sant Feliu.
L’equip entrenat per Xavi Pérez, amb moltes baixes, va debutar amb una derrota per la mínima (10-11) contra el CN Sant Andreu en els quarts de final, resultat que el va dirigir a jugar per les places compreses entre la cinquena i la vuitena. Posteriorment, les egarenques van perdre contra el CN Atlètic-Barceloneta (14-11) i contra el CN Sant Feliu (9-13).
El juvenil femení del CN Terrassa està integrat per Esther Arcas, Ainhoa Albacete, Sara Quirante, Noelia Cuenda, Maria Tevar, Noa Boronat, Berta Pastor, Lucía Andrés, Carlota Pérez, Laia Sánchez, Alexandra Serrano, Blanca Lluna Expósito, Alba Muñoz i Claudia González.
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC incorpora a l’extrem Joey Sleegers
-
Esports El primer derbi Club Egara-Atlètic, a la jornada vuitena de finals d'octubre
-
Esports Josu Gallastegi no continuarà al Terrassa FC
-
Esports “Un ascens comporta un treball que poca gent veu”
-
Esports Luque JR marxa a la lliga de Qatar
-
Esports El San Cristóbal disputarà sis partits de pretemporada