Joel Priego ja és nou jugador del Terrassa FC
El nou jugador del conjunt egarenc arriba procedent del Girona "B"
- Detingut per agredir un home amb un got
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2021 a les 19:25
Actualitzat el 21 de juliol de 2021 a les 19:44
El Terrassa FC ha fet oficial el fitxatge de l'extrem Joel Priego, que arriba al club egarenc procedent del Girona "B". Té 22 anys i ha destacat aquesta temporada el el filial gironí, amb el qual es va quedar a les portes de l'ascens. Anteriorment va jugar en el Manresa i es va formar a la pedrera del Gimnàstic Manresa. El Terrassa FC inicia el dilluns els entrenaments amb la plantilla quasi feta, a l'espera que es concretin els fitxatges de Aythami Perera, Juanvi i Gerard Barri.
Per altra banda, el Terrassa FC també ha tancat de forma definitiva la incorporació del davanter canari Aythami Perera, de 26 anys, que arriba al club egarenc procedent de l'Unionistas Salamanca. Aquesta darrera temporada ha anotat dos gols amb el seu equip. En l'anterior va fer 6 gols amb l'Internacional de Madrid. El seu millor registre el va signar amb el Compostela, amb 24 gols a la Tercera Divisió.
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal