Lock: "La defensa ens ha portat a la victòria"
Esports
El seleccionador destaca la bona evolució del seu equip
- Lock: "La defensa ens ha portat a la victòria"
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
11 de juliol de 2022 a
les 00:52
Actualitzat el
11 de juliol de 2022 a les
07:48
Ambient de molta alegria al vestidor d'Espanya després de la victòria per 1 a 0 contra l'Índia aquest diumenge a l'Estadi Olímpic de Terrassa que condueix la selecció als quarts de final de la Copa del Món de hockey. Espanya jugarà el dimecres, a les 21.30 hores, contra Austràlia amb una plaça en joc per a les semifinals del torneig.
"Ha estat un patiment total", admetia després del partit el seleccionador, Adrian Lock, visiblement feliç per una victòria que no s'ha concretat fins al tram final. "De vegades et trobes obstacles en el camí. I si no surt el pla "A" cal aplicar un altre. Hem defensat molt bé, l'equip ha entès la importància de destacar en defensa i que calia mantenir la porteria a zero. Perquè en aquest escenari, un gol ho canviava tot. Això ens ha permès guanyar el partit."
Lock ja s'esperava un partit tan exigent. "Índia és un rival molt perillós, com havia demostrat amb el seu quart lloc als Jocs Olímpics i el tercer a la Pro League. Ens han generat molts problemes, però la nostra defensa ha estat fonamental en els moments més exigents. A la segona part hem estat molt millor, hem ficat més boles a l'àrea i hem sabut gestionar els moments finals."
El seleccionador espanyol admet que el partit de quarts de final del dimecres serà molt complicat. "Hem canviat molt més nosaltres que no elles des dels Jocs Olímpics. És una de les grans potències mundials, però nosaltres estem aprenent a fer partits més complets, a estar connectades en tot moment. Aquesta serà la nostra base també el dimecres."
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent