Acord de col·laboració entre San Lorenzo i Egara Futsal
Esports
Els dos clubs volen potenciar el futbol i futbol sala femení i l'esport inclusiu
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa es prepara per a una possible onada de saquejos: "No permetrem cap acte vandàlic que atempti contra els comerciants" Joan Muñoz
-
-
Terrassa Terrassa externalitza la recollida de fibrociment a l'Anella Verda per contenir els abocaments il·legals Joan Muñoz
-
Terrassa La Junta Electoral prohibeix al PSC repartir els fullets sobre les pensions fora de campanya Redacció
-
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
12 de juliol de 2023 a
les 08:56
Actualitzat el
10 de juliol de 2023 a les
20:33
La UD San Lorenzo i l’Egara Futsal han arribat a un acord de col·laboració mitjançant el qual treballaran de forma conjunta en diferents àrees a partir d’aquesta temporada, amb especial atenció al foment dels equips femenins i inclusius tant de futbol com de futbol sala. Entre ambdues entitats, el volum d’esportistes passarà dels 500. Els dos clubs mantindran la seva identitat i les seves estructures, però aplicant protocols conjunts en diferents àrees. “En un futur no descartem una fusió. Ara era massa precipitat”, diu el president del San Lorenzo Javi Méndez. “Comencem a caminar de la mà. Hi ha molt bona entesa i la col·laboració serà molt estreta. Però no sabem cap a on ens dirigirem”, manifesta David Barba, president de l’Egara Futsal.
En tots cas, els dos dirigents destaquen la bona sintonia existent i els projectes comuns a desenvolupar. La UD San Lorenzo compta actualment amb 24 equips de futbol. L’Egara Futsal en té amb 16 de futbol sala, que podrien augmentar a 20. A més, coordina l’activitat extraescolar d’uns 185 nens i nenes de diferents centres escolars de la ciutat.
A part de compaginar la metodologia de treball en dos esports que tenen un evident nexe d’unió, una de les apostes destacades d’aquest acord se centra en potenciar el futbol femení amb el projecte Egara Futfem. En aquest sentit, s’ha incorporat com a responsable de la línia femenina a Ezequiel Segura, tècnic que ha estat vinculat a clubs com el Manu Lanzarote, Terrassa FC i el Jabac en la darrera temporada. “Farem un bon projecte, perquè som fans del futbol femení”, diu Ezequiel Segura. De moment, el projecte ha tingut una molt bona acollida i s’espera que entre set i deu equips, entre ells un amateur a Segona Catalana, competeixin aquesta pròxima temporada. Ho farien sota el nom de San Lorenzo. “El futbol sala, el futbol-7 i el futbol-11 tindran punts de connexió. Serà bo per a tots”, comenta Ezequiel Segura.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa masculí, superat de principi a fi davant del vigent campió d’Europa
-
Esports
Vuit de vuit en un inici de lliga històric
-
Esports
Empat sense gols del Terrassa FC en el camp del SD Logroñés
-
Esports
Nou ple de victòries dels equips locals de la Divisió d'Honor femenina
-
Esports
Desfeta del San Cristóbal a casa d'un Martinenc més competitiu
-
Esports
L'Atlètic es refà a temps i s'imposa al CD Terrassa en un derbi molt entretingut