Golejada de l'Atlètic, empat de l'Egara i derrota del CD Terrassa
Esports
Els de Can Salas s'han desfet del Jolaseta amb un contundent 7 a 0 mentre que l'Egara ha sumat un punt a casa i els de les Pedritxes han caigut a fora
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del diumenge 12 de novembre del 2023
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa VÍDEO | Lamine Yamal i Leo Messi visiten l'Estadi Olímpic de Terrassa per al nou anunci de Konami Joan Muñoz
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Sant Pere Nord Joan Muñoz
-
-
Terrassa L’Ajuntament implanta un nou protocol d’inspecció de seguretat alimentària als comerços minoristes Redacció
Publicat el
12 de novembre de 2023 a
les 15:30
Actualitzat el
12 de novembre de 2023 a les
15:36
L'Atlètic ha golejat el Jolaseta per 7 a 0, l'Egara ha empatat al Pla del Bon Aire i el CD Terrassa ha caigut al camp del Júnior en la novena jornada de la lliga de la Divisió d'Honor masculina de hockey.
El conjunt de Xero Gasol s'ha imposat clarament al conjunt basc i al final dels dos primers quarts ja dominava per un clar 4 a 0, amb dos gols de Pol Cabré-Verdiell, un d'ells de penal-córner, i un de Pau Cunill, de penal, i un altre de Jan Lara.
Als dos següents quarts, els terrassencs no han afluixat i han aconseguit tres gols més, dos a càrrec de Joan Tarrés i un altre de nou de Pau Cunill, també de penal-córner.
Al Pla del Bon Aire, l'Egara de Ramon Sala ha cedit un empat amb el Sanse Complutense. Els egarencs han arribat al descans amb un 3 a 1 a favor seu, amb gols de Martí Soler, Pere Divorra i Xavi Bigatà.
A la represa, els madrilenys han retallat distàncies gràcies a un stroke, però els de Sala han tornat a marcar, ara mitjançant un penal-córner transformat per Xavi Gispert. Un nou stroke i un gol de jugada dels visitants en l'últim sospir han suposat l'empat a 4 definitiu.
Finalment, el CD Terrassa no ho tenia fàcil en la seva vista al Júnior i ha acabat perdent per 4 a 1. Després d'un primer quart sense gols, els santcugatencs s'han avançat en el marcador.
El Júnior ha ampliat la seva renda i els de Jordi Fitó no ha pogut fer res i només han pogut marcar al final del matx, amb un gol d'Eduard de Ignacio-Simó.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa