Una cursa de trail al Parc Audiovisual
La Trail Terrassa 2024 es disputarà el diumenge dia 18 de febrer

- Una cursa de trail al Parc Audiovisual
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 01 de febrer de 2024 a les 14:18
La Unió Atlètica Terrassa i el Club Cros Matadepera organitzaran el diumenge 18 de febrer, amb sortida i arribada al Parc Audiovisual de Catalunya, a Terrassa, la primera edició de la Terrassa Trail, una competició que forma part de la Copa Catalana de promoció i també de la Trail Running Series de la Federació Catalana d’Atletisme.
A la prova hi poden prendre part tots aquells esportistes que disposin de llicència de trail o d’atletisme tant de la Federació Catalana d’aAtletisme com de la Federació Espanyola, excepte els majors de 18 anys que prenguin part en la categoria absoluta Open, de 20 quilòmetres de recorregut i un desnivell de 980 metres.
La competició es desenvoluparà en les categories de promoció, sub-23 i sènior, així com la Open absoluta. Els participants en aquesta darrera cursa prendran la sortida a les 8.30 hores. A les 8.45 sortiran els sub-23, que cobriran 13 quilòmetres amb un desnivell de 600 metres. A les 11 ho faran els sub-18 i sub-20, que completaran 7,55 quilòmetres i un desnivell de 246 metres. Els sub-10, sub-12, sub-14 i sub-16 cobiran unes distàncies d’1,46, 2,15, 3,71 i 3,71 quilòmetres respectivament. Les inscripcions ja estan obertes.
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC fitxa el defensa neerlandès Erik Schouten
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina